03 November 2011

Love You

You’re the first I love
The person who taught me to love
Brave confess my heart to you
However you ignored my request without any responds

I´ll wait for you no matter what
I´ll wait for you till the end
Honestly I miss you, I miss you like crazy
Never forget you and I will always remember you

爱你,却说不出爱的深度
很想给你的幸福,你却自我保护
探不进你的心里深处,只能停留在心房外徘徊

你是否在心里迷了路 找不出爱的出口?
思念越想越苦,心跳乱了脚步
怎么我还是读不懂你内心的无助

就算我用尽所有真心依然到不了你的心底
一丝的相信难以从你的眼神中看出
关系难以靠近,是我奢求的唯一 

我用尽所有力气,只要你相信 
我会用最坚持的声音 love you and stay with me 





英文——改编自某歌词
中文——改编自以下短片





No comments:

Post a Comment